אירוע: דיוואן הלב ‘שיר חדש’

מקום: פאב הפינה, קיבוץ חמדיה

מועד: 10/10/2024 שעה: 21:30

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

סוג כרטיס:רגיל95 ש"חכמות1
סה"כ:195

דיוואן הלב ‘שיר חדש’

פאב הפינה, קיבוץ חמדיה 10/10/2024 בשעה 21:30

סוג אירוע

ישיבה לא מסומנים

מחיר בקופות

110 ₪

מחיר באתר החל מ-

95 ₪

ORDER
 
 

דיוואן הלב ‘שיר חדש’

טקס שירת רבים ופיוטים של המופע אשר הפך לקאלט.

שיר חדש מבטא את הצורה שבה אנו מקיימים מסורת, חוזרים על אותם הדברים עם התכוונות ורוח חדשה.


"דיוואן הלב"
פרויקט דיוואן הלב הוא הרכב המבצע שירת תהלים עתיקה בחידוש לימינו, המונה כשמונה מוזיקאים, זמרים, פייטנים ונגנים בחסד, המופיע באופן עקבי מזה למעלה מעשור, בפני קהל נאמן ומגוון הנע בין נשים וגברים, זקנים וטף, חילוניים ודתיים, בכל רחבי הארץ, ואף בחו"ל (מסע מוצלח ומתוקשר לסנגל באפריקה, הופעה בפסטיבל Colours Of Ostrava בצ'כיה, ועוד).

מוסיקאים משתתפים
גיל רון שמע
אלון אמאנו קמפינו
ליאת ציון
אמיר שהאסר
רני לורנץ
יאיר צברי
ארז מונק


עמוד הלהקה בפייסבוק: דיוואן הלב
דיוואן הלב/ אתר גיל רון שמע: דיוואן הלב- ביוגרפיה
ערוץ יוטיוב: פרויקט דיוואן הלב
דיוואן הלב- וידיאו מופע
דיוואן הלב- מעגל בית אביחי
וידיאו ממופע זאפה הרצליה: דיוואן הלב- 2017

 

פרוייקט דיוואן הלב הינו הרכב מוסיקלי של שמונה זמרים ומוזיקאים המבצעים שירים ופיוטים מן המקורות לצד לחנים מקוריים , ויוצרים מוזיקה ישראלית יהודית אוריינטלית, בשילוב מוזיקת העולם.

המוזיקה של דיוואן הלב נחשבת לכור היתוך של סגנונות מוזיקליים שונים , ומאופיינת בעיקר בפיוטים מן המקורות , משלב שירה , גיטרות, דרבוקות וכלי הקשה נוספים. היא פונה לקהל רחב תוך שילוב של מוזיקה רגועה עם מעט אקסטזה שמטרתה להיכנס ללב ולהביא לחיבור ולריפוי. משמעות השם דיוואן הינה : קובץ שירים ודברי יצירה של משורר אחד, ומקורה בשפה הפרסית.

את ההרכב ייסד גיל רון שמע , שהוא גם ממקימי ומייסדי להקת "שבע" . עם גיל רון שמע, נמנים גם חברי ההרכב הבאים : אלון אמאנו קמפינו: גיטרה, עוד, שירה, דביר כהן- שירה, ינון דרויש- שירה, ליאת ציון- שירה, אודי בן כנען- באס, לירה, בגלמה, אמיר שהסאר- כלי נשיפה, שירה , נועם חן- כלי הקשה, שחר קצ'קה - גוני (נבל אפריקאי(. ללהקה 4 סולנים , הכוללים בתוכם את גיל רון שמע , ליאת ציון – להם זיקה לפופ ומוזיקת עולם, ואילו לשני הסולנים הנוספים , דביר כהן וינון דרוויש – יש קשר ישיר לפייטנות התימנית, אותה שאבו מבית הוריהם בשכונת נווה עמל בהרצלייה – מקום מגוריו של מי שנחשב לאב הרוחני של הז'אנר , שלמה בר.

בין שיריהם השונים ניתן למצוא לחנים מסורתיים לשירים כמו : שלום עליכם מלאכי השלום, כאיל תערוג, שמעתי שמעך, שיר המעלות, שר הממונה, יעלה יעלה, נוח, נשמת כל חי, נבי נבי, הללו, ברכת הכוהנים ועוד. פרוייקט דיוואן הלב מקיים מופעים ברחבי הארץ מדי חודש מזה כבר שבע שנים , וזוכה להצלחה רבה ולקהל מעריצים רחב, המשתתף בערבי ההופעות כחלק בלתי נפרד מהפרוייקט בשירה ומתאפיין בפלח רחב של אוכלוסייה בעלת טווח גילאים רחב, חילוניים לצד חובשי כיפות. בשנת 2008, תחת ניצוחו של המפיק משה דעבול , הוציאו הפרוייקט דיסק ראשון בשם "הדיוואן של הלב" , שכולל בתוכו פיוטים נעימים לאוזן של מיטב נעימי הזמירות של המוזיקה הישראלית.

הערות

 

תחילת מופע: 21:30

** ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים לפני המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי פאב הפינה, עוסק מורשה 033969684 מקיבוץ חמדיה 10855.
חברת GOSHOW אינה אחראית על שמירת זכויות בעלי התכנים ו/או איכות השירות במקום האירוע ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של פאב הפינה

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00